Kolejiště Trainmania – Schwarzbach (TT)
3D vizualizace kolejiště - Není samozřejmě úplně přesná, budovy jsou větší, než budou ve skutečném modelovém ztvárnění, zeleň je jen tak hala bala rozházená. Pro představu to ale stačí.
3D vizualizace kolejiště - Není samozřejmě úplně přesná, budovy jsou větší, než budou ve skutečném modelovém ztvárnění, zeleň je jen tak hala bala rozházená. Pro představu to ale stačí.
3D vizualizace kolejiště - Není samozřejmě úplně přesná, budovy jsou větší, než budou ve skutečném modelovém ztvárnění, zeleň je jen tak hala bala rozházená. Pro představu to ale stačí.
3D vizualizace kolejiště - Není samozřejmě úplně přesná, budovy jsou větší, než budou ve skutečném modelovém ztvárnění, zeleň je jen tak hala bala rozházená. Pro představu to ale stačí.
Plán kolejiště - Finální plán projektu, i když drobné změny určitě proběhnou. Skutečnost si vždy žádá jisté změny a ústupky, byť malé, jak během realizace přicházejí různé "nečekanosti" a  vyjasnění...
Návrh roštu - Narychlo zpracovaný návrh roštu pro truhláře. Nechal jsem prostor jeho zkušenostem. Výsledek jeho snažení je naprosto vyhovující.
Základní rošt kolejiště - Finální podoba roštu. Při odvozu jsem v reálu vyzkoušel, jestli se do auta vejde. Navržen byl tak, aby se vešel, takže vlastně nešlo o žádné překvapení. :-)
Návrh - Jeden z prvních návrhů, který vznikl pomocí šablon kolejiva Kuehn. Základní myšlenka přetrvala, dílčí rozdíly tam ale jsou. Vlevo nahoře je vidět odbočka do tehdy zvažovaného skrytého nádraží.
Návrh - Další, již částečně upravený, ale zdaleka ne finální návrh, vytištěný v poměru 1:1.
Návrh - Návrh stanice na polystyrenové desce, který se již blíží konečné podobě. Chybí pouze vlečka do továrny, v té době mne ještě nenapadla.
Přestavník MP1 v2 od MTB - Ukázka uchycení strunky. Přiložená je nepoužitelná, slabší zase nedrží v unašeči. Použil jsem dutinky, do nichž jsem strunky zasunul a zalisoval.
Přestavník MP1 v2 od MTB - Ukázka uchycení strunky. Přiložená je nepoužitelná, slabší zase nedrží v unašeči. Použil jsem dutinky, do nichž jsem strunky zasunul a zalisoval.
Přestavník MP1 v2 od MTB - Ukázka uchycení strunky. Přiložená je nepoužitelná, slabší zase nedrží v unašeči. Použil jsem dutinky, do nichž jsem strunky zasunul a zalisoval.
Přestavník MP1 v2 od MTB - Uchycení pod výhybkou.
Konstrukce - Počátky prací na konstrukci kolejiště.
Konstrukce - Počátky prací na konstrukci kolejiště.
Konstrukce - Počátky prací na konstrukci kolejiště.
Konstrukce - Pod kolejemi je 4mm korek.
Konstrukce - Pod kolejemi je 4mm korek.
Konstrukce - Použité byly smrkové špalíky a překližka, případně laťky.
Konstrukce - Rozvržení kolejí na horní desce.
Konstrukce - Zkušební položení kolejí.
Konstrukce - Zkušební položení kolejí.
Konstrukce - Zkušební položení kolejí. Ještě že mám ty činky. :-)
Konstrukce - Lepení korku.
Konstrukce - Lepení korku.
Konstrukce - Zkušební a následně finální položení kolejí. Chybí kolej vlečky, ta byla doplněna později.
Konstrukce - Zkušební a následně finální položení kolejí. Chybí kolej vlečky, ta byla doplněna později.
Konstrukce - Zkušební a následně finální položení kolejí. Chybí kolej vlečky, ta byla doplněna později.
Tunely a zdivo - Instalace prvního tunelového portálu.
Tunely a zdivo - Lepeno tavnou pistolí. Drží dobře.
Tunely a zdivo - Tentýž portál po nalepení navazující opěrné zdi s pilíři.
Tunely a zdivo - Druhý portál a opěrné zdi kolem zářezu a mostu.
Tunely a zdivo - Pohled na zářez s mostem a druhý tunelový portál.
Tunely a zdivo - A ještě pohled přímo ze zářezu.
Stanice a okolí - Tři koleje depa, vlevo bude pískování, uprostřed výtopna, vpravo jen odstavná kolej.
Stanice a okolí - Asi takhle nějak. :-)
Stanice a okolí - Zkusmo položené skladiště a panely. V tuto chvíli probíhal teprve návrh prostoru, zkoušel jsem.
Stanice a okolí - Zkušební umístění budov.
Stanice a okolí - Celkový pohled na pravděpodobné rozvržení budov na kolejišti.
Stanice a okolí - Celkový pohled na pravděpodobné rozvržení budov na kolejišti.
Vlečka - Takhle nějak by měla vypadat vlečka. Tovární budovy zná asi každý fanoušek modelové železnice, jedná se o letité, ale vděčné modely. Zkombinoval jsem strojírnu a plynárnu, samozřejmě s drobnými úpravami, viz galerie budov.
Vlečka - Ještě pohled od stanice
Ovládací pult - Celkový pohled. Černé přepínače patří k výhybkám, zelené k návěstidlům, červené jsou izolované úseky a modrý je pro režim posunu – odpojuje vjezdové úseky. Červené s modrým jsou pozůstatkem z doby, kdy měl být provoz na kolejišti výhradně analogový.
Ovládací pult - Zadní stěna s konektory pro připojení ke kolejišti, hlavním vypínačem a kontrolkou napájení.
Propojovací kabely - Kabely (37 a 25 žil), kterými je ovládací pult připojen ke kolejišti.
Centrála Roco z21start, katalogové číslo 10833 - Ovládání vozidel na kolejišti nakonec bude digitální. Centrála je umístěná v rámu kolejiště a od ní jsou vyvedené zásuvky pro připojení myši do obou kratších bočnic kolejiště.
Centrála Roco z21start - Zadní panel centrály
Připojení kolejistě - Konektory pro připojení ovládacího pultu, umístěné na zadní stěně kolejiště. Vypínače budou sloužit pro osvětlení kolejiště a tunelu.
Ovládací pult - Vstup pro připojení centrály či analogového regulátoru.
Konektor v korpusu kolejiště - Konektor pro připojení MultiMaus Roco. Na každé kratší bočnici kolejiště je jeden.
Krajina - Tunelový portál pod zadním kopcem a opěrná zeď, obé jest od Nocha. Tento i ostatní portály byly sníženy asi o tři řady kamenů.
Krajina - Tunelový portál pod zadním kopcem a tubus z vytištěného kamenného zdiva.
Krajina - Tunelový portál pod zadním kopcem a tubus z vytištěného kamenného zdiva, pohled do tunelu.
Krajina - Tunelový portál pod zadním kopcem a tubus z vytištěného kamenného zdiva.
Budovy - Zkušebně posazené stavědlo a skladiště, kolem něhož vzniká panelová plocha.
Krajina - Pohled na kolejiště se znázorněnou silnicí z proužků papíru.
Krajina - Pohled na kolejiště se znázorněnou silnicí z proužků papíru. Pro pokochání jsem si nádraží zastavěl vlaky. :-)
Krajina - Pohled na kolejiště se znázorněnou silnicí z proužků papíru.
Krajina - Celkový pohled na kolejiště.
Budovy - Zkušebně posazené budovy.
Krajina - Odlitek skály z formy a hmoty Noch.
Krajina - Tentýž odlitek i s formou.
Krajina - Barvy použité pro barvení sádrových skal.
Krajina - Zářez se skalní stěnou.
Krajina - Zářez se skalní stěnou.
Krajina - Zářez se skalní stěnou.
Krajina - Zářez se skalní stěnou. Zde již zatravněno. Pod skálou jsou popadané úlomky.
Krajina - Zářez se skalní stěnou.
Budovy - Panelová plocha u skladiště, panely z nabídky firmy Model Scene.
Krajina - Pohled na kolejiště se znázorněnou silnicí z proužků papíru.
Budovy - Panelová plocha u skladiště, panely z nabídky firmy Model Scene.
Budovy - Panelová plocha u skladiště, panely z nabídky firmy Model Scene.
Budovy - Panelová plocha u skladiště, panely z nabídky firmy Model Scene, a cihlová zeď kolem areálu továrny s laserovanou bránou. Vedení silnice je již nakresleno fixou na podklad.
Krajina - Pohled na vjezd do tunelu pod nádražím.
Krajina - Svah před tunelem za továrnou.
Krajina - Výdřeva vlečkového přejezdu ze zbytků laserované stavebnice.
Krajina - Výdřeva přejezdu za stanicí ze zbytků laserované stavebnice, závory Auhagen.
Krajina - Navrstvený polystyren na zadním kopci.
Krajina - Navrstvený polystyren na zadním kopci, zde již po přesnějším vytvarování a položení základu silnice.
Krajina - Vjezd do tunelu pod nádražím.
Krajina - Opěrná zeď Noch nad tratí.
Krajina - Zářez u mostu mezi tunely.
Krajina - Vjezd do tunelu pod zadním kopcem.
Krajina - Zatravňování foliážemi Polák. Silnice již má vrchní vrstvu kartonu.
Krajina - Zatravňování foliážemi Polák. Silnice již má vrchní vrstvu kartonu.
Krajina - Zatravňování foliážemi Polák. Silnice již má vrchní vrstvu kartonu.
Krajina - Zatravňování foliážemi Polák. Silnice již má vrchní vrstvu kartonu.
Krajina - Skály nad silnicí na zadním kopci.
Krajina - Skály nad silnicí na zadním kopci.
Krajina - Zelená se to víc a víc.
Krajina - Přechod přes kolej ke stavědlu je také ze zbytků stavebnice.
Zarážedlo na vlečce - Vyrobeno ze slabých dřevěných hranolků.
Krajina - Zarážedlo u skladiště, výrobek firmy Auhagen.
Krajina - Záplatovaná silnice za přejezdem.
Keře - Keře z merlíku
Keře - Keře z merlíku
Keře - Keře z merlíku
Keře - Keře z merlíku
Přejezd - Detail přejezdu Auhagen s vlastními výstražnými kříži "Andreaskreuz", typ DDR.
Tunel - Tunelový portál Noch, předvěst Viessmann, keře z merlíku
Skladiště - Panelová plocha u skladiště, keře z merlíku
Brána - Brána do areálu továrny, lept.
Stromy - Solitér u nádraží, vlastní výroba z drátěné kostry a foliáže Naturex, zelená dubová.
Stromy - Výroba stromů, potažení polyfibrem Woodland Scenics
Stromy - Výroba stromů, potažení polyfibrem Woodland Scenics
Stromy - Hotové stromy
Stromy - Hotové stromy
Stromy - Hotové stromy
Stromy - Drátěné kostry borovic
Stromy - Drátěné kostry borovic potažené tmelem
Stromy - Hotová borovice
Stromy - Hotové borovice nad silnicí
Stromy - Hotové borovice nad silnicí
Obsah pokračuje za reklamou
Pokračujte dolů pro další obsah
- zrušit filtraci.

Odstranění fotek a videí z alba

Vyberte všechny fotky či videa, které chcete smazat a potvrďte akci.

Název

Kolejiště Trainmania – Schwarzbach (TT)

Popis

Nové kolejiště Trainmania s tématikou DR ve III. a IV. epoše.

Období

Statistiky

  • 117 fotek
  • 3 se líbí

Kategorie a štítky

Nastavení

Veřejné album

Vidí všichni lidé.

Přístupné pouze pro 18+

Vidí pouze lidé, kteří potvrdí svou plnoletost pro zobrazení obsahu 18+.

Skryté album

Vidí pouze lidé, kteří znají přesnou adresu alba.

Uzamčené album

Vidí pouze lidé, kteří zadají kód, který nastavíte.

Nahlásit album
Reklama
Reklama

Pokračujte v prohlížení

Jestli se vám album líbí…

Přihlásit se na Rajče Prohlédnout znovu

Také album můžete sdílet

Spustit prezentaci Zastavit
TIPZměny uložíte také pokračováním na další fotku či video a zrušíte je klávesou ESC.
Přidejte do popisu štítky (např. #svatba #cestování) a fotku či video tak objeví více lidí.
Kolejiště Trainmania – Schwarzbach (TT)
Komentáře Přidat